Parametry službySlužba Dell Next Business Day On-Site zahrnuje následující standardní funkce podpory:
1. 30-denní úvodní asistencePro usnadnění „seznámení" se službou Vám po dobu prvních 30 dnů po dodání nabízíme možnosttelefonické technické podpory a asistence při instalaci a konfiguraci pro:
Po 30 dnech od data dodání se nadále nepodporují dotazy ohledně běžného používání softwaru adotazy typu „jak se dělá ...".
2. Nepřetržitá (tj. 24/7) komplexní online podporaDell Nabízí komplexní bezplatnou online asistenci na adrese http://support.euro.dell.com/, včetněe-mailové podpory. Většinu otázek podpory lze vyřešit pomocí on-line nástrojů Dell pro diagnostikuproblémů a informačních zdrojů, ke kterým patří například:
3. Telefonická technická podporaMáte-li problém se svým produktem značky Dell a nejste schopni jej vyřešit pomocí naší on-line podpory, je třeba kontaktovat linku Dell se žádostí o provedení diagnostiky problému. Tato služba telefonické podpory umožňuje společnosti Dell rychle a efektivně zjistit případné problémy systému a stanovit pro daného zákazníka nejvhodnější a nejrychlejší způsob jejich nápravy. Telefonická podpora a servis je k dispozici v běžné pracovní době od pondělí do pátku mimo víkendů a státních svátků. Hovory na linku telefonické technické podpory Dell jsou zpoplatněny podle běžné telefonní sazby.
4. Servis u zákazníka do druhého pracovního dne - NBD On-SitePo dokončení procesu telefonického hledání závady umožňuje služba Dell NBD* odeslání certifikovaného technika Dell k zákazníkovi do druhého pracovního dne, a to pod podmínkou, že technik Dell přijme a zaznamená telefonické hlášení závady do 17:00 v pracovních dnech (pondělípátek)**, a pod podmínkou dostupnosti náhradních dílů.*Dostupnost služby a předpokládaná doba odezvy se může lišit podle vzdálenosti a dostupnosti místa instalace produktu.**V některých zemích se může tato doba lišit. K datu vydání tohoto materiálu vyžaduje poskytnutí služby Next Business Day On-Site v UK a Irsku zaznamenání servisního telefonátu do 16:30 hod., v Dánsku, Finsku, Norsku a Švédsku do 15:30 hodin místního času. Bližší informace Vám sdělí Vaše místní pobočka společnosti Dell. Informace o stavu servisního hovoru a předpokládané době příjezdu servisního technika (dopoledne/odpoledne) jsou k dispozici na adrese http://support.euro.dell.com/.
Služba NBD On-Site může být poskytována dvěma způsoby:
Zdroj: www1.euro.dell.com