Krizové Situace (Mission Critical)

V síťovém prostředí, kde se nakládá s klíčovými systémy, je snížení doby zotavení ze dnů na hodiny nutností.
Služba Mission Critical vás podporuje pomocí:
  • Servisní služby na místě do 2, 4 nebo 8 hodin, která zajistí, že vaše systémy budou rychle zotaveny
  • Vyzkoušených procesů pro krizové situace s pravidelnými plánovanými hlášeními o situaci, která vám umožní, abyste byli v průběhu celé operace informováni
  • Nouzového vyslání, které poskytuje současné řešení problémů na místě i po telefonu pro situace, jejichž závažnost zákazník označil jako stupeň 1.
  • Monitoringu chyb úložiště, který vám pomáhá maximalizovat dobu funkčnosti systému tím, že identifikuje a napravuje potenciální problémy ještě předtím, než se objeví.
  • Replikace problému v simulačních laboratořích společnosti Dell (je-li to třeba)
  • Urychlené výroby nových systémů nebo zapůjčení systémů, které vám pomohou obnovit činnosti v případě přírodní katastrofy.

**Služba je dostupná pro systémy Dell PowerEdge, Dell PowerVault a pole Dell/EMC. Servisní služba Mission Critical není v tuto chvíli dostupná pro systémy Dell Energy Smart PowerEdge.