Záruční servis DELL

V případě závady produktu DELL, který je v záruce.

Hlášení poruch / technická podpora a servis produktů Dell (záruční servis)

- mějte prosím připravený Service Tag (sériové číslo) Vašeho produktu
- ideálně nejdříve proveďte diagnostiku produktu (po zapnutí produktu mačkejte klávesu F12 v době, kdy se objeví kulaté logo Dell, případně zapněte produkt se stisknutou klávesou FN)
.
 

Produkty s Pro Support a NBD: +420 734 390 338 (24 hodin denně, Datasys)
Produkty s NBD: +420 225 772 727 (8 - 17 hod., Dell)
Produkty s Pro Support: +420 225 772 969 (24 hodin denně)

 

Záruku a servis úrovně Pro Suppport mají obvykle korporátní produkty, jako jsou notebooky Precision a Latitude. Dále počítače Precision a samozřejmě servery a disková pole (tzv. enterprise)
A NBD Basic Onsite mají notebooky Inspiron, XPS, Vostro a počítače Optiplex, Vostro, Inspiron. Dále monitory, dokovací stanice a příslušenství. Samozřejmě můžou být i výjimky - jakou máte záruku, zjistíte na stránce Dell po zadání sériového čísla produktu: https://www.dell.com/support/home/cz/cs/czbsd1/?lwp=rt