V případě požadavku na pozáruční servis vyplňte níže uvedený formulář a odešlete jej.
U dílů, které nelze dodat zákazníkovi přímo a vyžadují odbornou montáž (typicky základní desky či LCD displeje aj) a nebo zákazník montáž přímo vyžaduje, je práce je kalkulována zvlášť.
Pokud je u nás notebook na diagnostice a povaha opravy to umožňuje, poskytujeme na práci slevu.
Teprve po schválení nabídky a potvrzení objednávky z Vaší strany se objednávka stává závaznou.
Po uhrazení zálohové faktury zasíláme díl na dodací adresu (u dílů nevyžadující instalaci naším technikem). U dílů s odbornou montáží můžete Váš produkt zaslat k nám přepravní službou (případně zajistíme svoz produktu na zadané adrese) či donést osobně na servisní středisko DELLPOINT. Opravy jsou zajištovány certifikovanými techniky na profesionální úrovni.
*Service Tag je sériové číslo produktů Dell, např. AB21J3C
Rychlá poptávka umožňuje odeslání poptávky bez nutnosti přihlášení nebo registrace. Poptávka bude odeslána pomocí emailu bez možnosti sledovat její stav.
* Povinné údaje jsou označeny červenou hvězdičkou. Vyplnění ostatních údajů je nepovinné.
Odeslat poptávku
Pro úspěšné dokončení poptávky se přihlašte nebo zaregistruje.