Poptávka prodloužení záruky produktu Dell

Jak postupovat, když chcete prodloužit originální záruku a servis na svůj produkt Dell?

Jedná se o originální servis Dell, kdy je v případě závady technik i s dílem druhý pracovní den na místě u zákazníka.

Podrobnosti o aktuální záruce Vašeho produktu Dell zjistíte zde.
Záruka však může platit i déle, důležité je datum prodeje uvedené na faktuře. V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.

Do formuláře níže doplňte následující informace:

  • kontaktní údaje (jméno a adresa vlastníka, případně IČ/DIČ, telefonní kontakt)
  • service tag produktu (sedmimístný kód, nachází se na produktu, např. BKLJ17J)
  • požadovaný typ a délka záruky - obecně rozlišujeme záruku/support vyšší úrovně Pro Support and Next Business Day a nižší úrovně Next Business Day (informace k délce jsou uvedeny níže)
  • následně od nás obdržíte cenovou nabídku na prodloužení záruky a po objednání/uhrazení zálohové faktury je prodloužení zprocesováno


Celková délka, resp. typ záruky se liší produkt od produktu:

  • produkty Latitude, Precision, Optiplex, AlienWare (notebooky, stanice) max. 5 let Pro Support či Next Business Day
  • produkty XPS, Inspiron, Vostro a AlienWare (console) max. 4 roky Next Business Day
  • servery/úložiště záruku max. 5 let Pro Suppport / Pro Support s Mission Critical (odezva již od dvou hodin)

V případě jakýchkoliv dotazů a nejasností jsme Vám plně k dispozici - neváhejte nás kontaktovat.
Váš DELLPOINT.

 

Rychlá poptávka

Rychlá poptávka umožňuje odeslání poptávky bez nutnosti přihlášení nebo registrace. Poptávka bude odeslána pomocí emailu bez možnosti sledovat její stav.

Zařízení a volba záruky
 
 
 
Vlastník, kontaktní osoba
 
 
 
 

* Povinné údaje jsou označeny červenou hvězdičkou. Vyplnění ostatních údajů je nepovinné.

K vyřízení poptávky používáme Vaše osobní údaje, viz. Ochrana osobních údajů.

Odeslat poptávku 

Pro úspěšné dokončení poptávky se přihlašte nebo zaregistruje.

Přihlásit

Registrace nového zákazníka