Jedná se o originální servis Dell, kdy je v případě závady technik i s dílem druhý pracovní den na místě u zákazníka.
Podrobnosti o aktuální záruce Vašeho produktu Dell zjistíte zde. Záruka však může platit i déle, důležité je datum prodeje uvedené na faktuře. V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.
Do formuláře níže doplňte následující informace:
Celková délka, resp. typ záruky se liší produkt od produktu:
V případě jakýchkoliv dotazů a nejasností jsme Vám plně k dispozici - neváhejte nás kontaktovat. Váš DELLPOINT.
Rychlá poptávka umožňuje odeslání poptávky bez nutnosti přihlášení nebo registrace. Poptávka bude odeslána pomocí emailu bez možnosti sledovat její stav.
* Povinné údaje jsou označeny červenou hvězdičkou. Vyplnění ostatních údajů je nepovinné.
Odeslat poptávku
Pro úspěšné dokončení poptávky se přihlašte nebo zaregistruje.