Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Změna vlastníka/adresy produktu DELL

Tedy pokud jste v nedávné době zakoupili nebo získali použitý produkt Dell nebo jste se přestěhovali do jiné země a chcete využívat záručních služeb podpory, musíte absolvovat proces převodu vlastnictví a záruky. Proces převodu zpravidla trvá až 7 pracovních dní. Mezinárodní převod však může trvat až 10 pracovních dní, a proto je dobré záruku převést dříve, než budete podporu skutečně potřebovat.
Převod tedy využijete v následujících případech:

 

  • produkt / majitel produktu se přestěhoval z jednoho státu (kontinentu...) do jiného
  • majitel produktu se změnil a nový majitel se nachází v jiné zemi
  • chcete si u nás prodloužit záruku Dell a platí předchozí dva body

Odkaz na formulář pro změnu údajů.

Další informace k převedení záruky nebo vlastnictví produktu Dell
Pokud jste v nedávné době zakoupili nebo získali použitý produkt Dell nebo jste se přestěhovali do jiné země a chcete využívat záručních služeb podpory, musíte absolvovat proces převodu vlastnictví a záruky (nebo jednoduše převod záruky). Proces převodu zpravidla trvá až 7 pracovních dní. Mezinárodní převod však může trvat až 10 pracovních dní, a proto je dobré záruku převést dříve, než budete podporu skutečně potřebovat.

Poznámka: Předložení neúplných nebo nesprávných informací způsobí zpoždění při převodu a může mít za následek zamítnutí žádosti.

 

Smlouvy o poskytování služeb, které nelze převést.

 

  • Smlouvy typu Return to Depot, Complete Care, Same Day a Parts Only není vždy možné převést mimo oblast, v níž bylo zakoupeno krytí. Další informace naleznete ve smlouvě k nákupu.
  • Tiskárny, samostatné monitory, projektory a televizory není vždy možné mezinárodně převádět. Informace stran krytí a dostupnosti si prosím ověřte ve své smlouvě se zákazníkem.
  • Telefony Axim, Streak, Venue (nebo zařízení Smartphone Dell), modely Dimension 5000 a Inspiron 510M nelze mezinárodně převádět.

dell

Login